Sunday, September 4, 2011

funny dots

Uwaga, uwaga groszki powracają! Zachęcamy Was do przejrzenia szaf, tak jak zrobiłyśmy to my, a na pewno znajdziecie w nich dawno zapomniane groszkowe skarby! Nie miałyśmy okazji o nich napisać wcześniej, ale pojawiły się już w pokazach Wiosna/ Lato 2011 i  tej zimy dalej będą na topie. Oto kilka propozycji projektantów oraz nasza stylizacja z wykorzystaniem wyszperanej w szafie sukienki z H&M.



 

Zapraszamy Was do obejrzenia kolekcji na jesień/zimę 2011 zaprojektowanej przez Marca Jacobsa, możecie w niej zauważyć mnóstwo elementów w groszkowy deseń od torebek po rajstopy. Ciekawe jest również wykorzystane przez niego połączenie groszków z... groszkami! Jak się Wam podoba takie groszkowe szaleństwo? 



Sukienka: H&M
Okulary: Ray Ban
Sweter: Primark
Bransoletka: SIX

24 comments:

  1. Boże wyglądasz absolutnie genialnie! Świetne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  2. Groszkom mówię TAK!:);)Wyglądasz fantastycznie:):*

    ReplyDelete
  3. wow, świetny outfit! pisałam o tym wiosennym pokazie Moschino kiedyś ;)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam grochy ;)
    a Twoj zestaw jest świetny! sukienka bardzo mi się podoba, niestety nie widziałam już u mnie w H&Mie..
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fantastyczne zestawienie, sweterek jest świetny :> !!

    ReplyDelete
  6. Myślę i myślę, ale chyba nie mam nic kropkowanego w szafie :D Wasza stylizacja psotna i wesoła :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. O wow, dla mnie bardzo stylowo, super :)

    ReplyDelete
  8. Dzięki za komentarz : * co do groszków to jestem do nich uprzedzona no ale pewnie jescze się przekonam : ) a a porops stylizacji to uwielbiam połączenie czarno białych rzeczy z rożnymi odcieniami żółtego, np. tak jak tutaj z takim ciepłym podchodzącym pod pomarańczowy albo z taki chlodnym limonkowym odcieniem : ) Obserwujemy? : >

    ReplyDelete
  9. rewelacjaaa!!! dodaje tez na lookbooku :)

    ReplyDelete
  10. Szczerze? Ja też nie do końca, ale to troszkę dłuższy temat nad którym mogłabym się rozwodzić, i rozwodzić. To tak odnośnie mojej notki.
    Do czego jestem przekonana? Do groszków oczywiście! Ciesze się, że wracają, bo są meeegaurocze. :)

    ReplyDelete
  11. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  12. Jak najbardziej jestem ZA, a sweterek super:) Prześliczny kolor:) Miłego dnia

    ReplyDelete
  13. Ślicznie i sweterek w najmodniejszym kolorze nadchodzącej jesieni!

    ReplyDelete
  14. Niezaprzeczalnie groszki mają swój urok. Wystarczy choćby spojrzeć na Waszą stylizację. Moją uwagę zwrócił również sweterek. Jest prześliczny!

    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    www.swiatszafiarki.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. jaka Ty grzeczna :) ślicznie wyglądasz! te okulary bardzo Ci pasują! w ogóle przypominasz mi trochę Blair :) taka ładna jesteś! :)))

    ReplyDelete
  16. Jakoś w tym momencie nie mogę sie przekonać do groszków ale znając życie przejdzie mi;)

    Super narzutka.

    http://casually-dressed.blogspot.com/
    zapraszam, nowy post;)

    ReplyDelete
  17. ah, uwielbiam kropki w zimowym wydaniu!:) prze urocze zdjęcie!!:)

    ReplyDelete
  18. I bardzo szkoda że się nie dotarłyście do Poznania, ale trzymam kciuki że będziemy miały okazję się poznać! w Krakowie, jak najbardziej!:) Buziaki

    ReplyDelete
  19. Bardzo lubię groszki w połączeniu z czerwonym kolorem, np. butów :)

    ReplyDelete